Fredag 25 Juni + Lördag 26 Juni 2010

Tidigt på morgonen (kl 12:00) så åkte vi iväg till Axviken för att fira midsommar med familjen. Dock blev det inte så lyckat och vi åkte hem dagen därpå pga det dåliga vädret!

Jag var även skiträdd och hade panik..:/
Sist vi var på Axviken sprang jag på ormar minst 5 gånger. INTE KUL! Jag har fobi för dessa äckliga slingriga saker och får typ panik bara jag ser en bild av dem.. :(

När vi hade kommit hem på Lördagen vi 12-tiden så bestämde jag mig för att ringa Marwin för att se om han ville göra något, självklart ville han det! Vi åkte iväg med hans mor och hennes kille till en liten mysig stran där vi badade och vattnet var jättehärligt! ^^

Bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0