GRÖNALUND!

Idag åkte jag med skolan till grönalund och skansen! Hade en underbar tid där tillsammans med mina vänner och jag har nu insett hur mycket jag kommer sakna skolan och alla där..! :(

Det är verkligen inte kul att lämna allt detta bakom sig. Men förändring är bra, säger min kompis Daniel!

ANYWAYS! Här kommer lite bilder från dagen på Grönalund. Enjoy! :)


Jag och Gerda på dom "stora" hästarna! :D XD hhaah usch!



Jag höll på att dö av hunger för att jag inte kunde äta frukost imorse! ¨
Så jag köpte en jättegod våffla med mjukglass och sylt! ^^ mums!



Hjerta! :3



NAMNAM! :D



Och sist men inte minst; Älgen som jag köpte på Skansen innan vi gick till Grönalund!:D
Jag tycker att Älgen är jättefin och jag ska låta han sova på min bokhylla, för att min säng redan är ockupperad av Marwin och min lilla katt Bullen! :O ;(

IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!
BILDER FRÅN AVSLUTNINGSMIDDAGEN KOMMER KANSKE NÅGON GÅNG NÄR JAG KÄNNER FÖR ATT LÄGGA UPP DEM!:)

BYE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0