Tisdag 22 Juni 2010

Idag klev jag upp tidigt för att följa med min syster till Scania Idrottsskola! Jippie..

Det var ju bara att kliva på bussen med den lilla ungen och se till att man klev av på rätt hållplats och allt.. heh.

Efter att jag lämnat henne på Idrottsskolan så tog jag en halvtimmes promenad hem under hela promenade lyssnade jag på Muse - Uprising. Vilket konstigt nog gav mig idéer om hur man skulle kunna hjälpa världen att bli mer jämnställd.. Hm? Ganska märkligt haha! ^^

ANYWAYS!

Efter att jag försökt sova i ngra timmar var det dags att springa till bussen och hämta skitungen från Idrottsskolan! På vägen till busshållsplatsen köpte vi varsin calippo som vi sedan fick ta med på bussen. Tack till den snälle busschauffören! :)



Bild på min lillasyster Olivia

Sedan kom mamma hem och då åkte vi direkt till IKEA för lite typ nödshopping(?!).
Mamma är allergisk mot fula rum och möbler och prylar så vi köpte lite nya saker till det lilla badrummet på övervåningen och ett skrivbord till mitt rum! (+ en datorstol också såklart!)


Idag har varit en bra dag och snart blir det pizza! :D Jihoo!

PUSS OCH PILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0