Torsdag 24 Juni 2010

Idag har jag fått ett skitstort och äckligt skavsår på en av mina lilltår.. INTE OKEJ!

Det är jätteäckligt och varigt.. :s

Men iallafall! Min käre vän William kom på besök idag! Vi hade jättetrevligt och åt lite kebab vid Dahlparken och sedan visade jag honom my neighbourhood! :)

Sedan vid 3-tiden åkte vi till Gröndal för att hämta lilla Olivia, hon och hennes lag hade tydligen vunnit någon slags sångtävling och fått en massa priser! ( en stor påse med fula scania-balloner och en crawl&medley t-shirt! haha en sådan har jag.. heh.)



Om en vecka har jag och Marwin varit ihop i en månad! mys! ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis i efterskott! :)

2010-07-23 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0